مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

تمام اهداف آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی تحقق می یابد

سنندج(پانا)-با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان ، مدیر آموزش و پرورش ، معاونین اداره و جمعی از کارشناسان اداره جلسه کارگاه توجیهی بسته تحولی با موضوع هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در اداره آموزش وپرورش سروآبادبرگزار گردید

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام اهداف آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی تحقق می یابد

دلسوز خالدی مدیر اداره آموزش و پرورش سروآباد ضمن خیر مقدم و تشکر از آقای عبداللهی رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت : هدف از تشکیل سازمان دانش آموزی اعتلای شخصیت دینی ، اعتقادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان است و مشارکت دانش آموز را در این زمینه ها افزایش می دهد.

خالدی در ادامه خاطر نشان کرد : با وجود گسترش کرونا ویروس در سال گذشته فعالیت ها و مراسم های دانش آموزی با قوت ادامه یافت و برای اجرای هرچه مطلوب تر برنامه ها خواستار افزایش اعتبارات گردید.

در ادامه احمد عبداللهی رئیس سازمان دانش اموزی استان با ابراز خرسندی از حضور در جلسه کارگاه توجیهی شهرستان سروآباد گفت : تربیت دانش آموز مقدم تر از آموزش آن ها است و تربیت صحیح آن ها باعث می شود فردی دیندار و مسئولیت پذیر در جامعه رشد یابند.

وی همچنین ضمن تشریح برنامه های حوزه سازمان دانش آموزی بر لزوم اجرای کامل آن ها در سطح شهرستان تاکید نمود.

لازم به توضیح است در ابتدای این جلسه سعدالدین مهرابی معاون پرورشی و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان گزارشی از عملکرد این شهرستان را در سال تحصیلی گذشته ارائه نمود.

در پایان از دو تن از همکاران فعال در حوزه سازمان دانش آموزی با دادن لوح تقدیر تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار