تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد

خلیل آباد (پانا)-آیین تجلیل از 43 فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد

آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با حضور مدیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، کارشناس مسئول اموراداری و تشکیلات، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

محمود روشندل مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با بیان جایگاه بازنشستگان از زحمات سی ساله ایشان تقدیر کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت قدردان زحمات شماست و تلاش و ایثار شما هیچگاه از ذهن ها حذف نخواهد شد.

وی با اشاره به تجربیات ارزشمند بازنشستگان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از تجربیات ارزشمند بازنشستگان استفاده کنیم و سرلوحه کارخود قراردهیم.

روشندل ادامه داد: با همراهی تیم مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان تمام تلاشمان راجهت احقاق حقوق مادی و معنوی همکاران به کاربسته ایم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای همکاران انجام دهیم، تلاش کردیم شرایطی سرشار از همکاری و با روابط دوستانه داشته باشیم اما اگر کوتاهی و نقصی در کار بوده که حتما بوده از حضور همه شما عزیزان عذرخواهیم.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: برنامه ریزی ما جهت تجلیل از بازنشستگان همزمان با مراسم گرامیداشت مقام معلم بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیرافتاد و مجبور شدیم به جهت رعایت موازین بهداشتی در چهار گروه از بازنشستگان تقدیر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار