اجرای طرح کوچ در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - جلسه کار گروه اجرای طرح کوچ با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ری یک و مدیران سالن های ورزشی منطقه در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کوچ در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

سعید معظمانی کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تحرک در خارج از منزل کاهش یافته و باعث بی‌تحرکی دانش‌آموزان شده است.

او ادامه داد: نقش خانواده‌ها در جلوگیری از اضافه وزن دانش‌آموزان پررنگ و موثر دیده می‌شود و با توجه به اهمیت موضوع طرح و تاثیر آن بر سلامت نسل آینده لازم است که هم مدارس و هم خانواده‌ها بسترسازی لازم برای اجرای مطلوب آن را داشته باشند.

معظمانی افزود: در این شرایط کرونایی باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا خطر افزایش وزن دانش‌آموزان ما را تهدید نکند تا بتوانیم در آینده دانش‌آموزان سلامتی را داشته باشیم که وضعیت چاقی دانش‌آموزان در شرایط کرونایی برای سلامت نسل آینده نگران کننده است.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: عامل‌های زیادی باعث چاقی می‌شود که کم‌تحرکی و الگوی غذایی نامناسب یکی از موارد آن است امید است در این شرایط کرونایی فعالیت‌های ورزشی فراموش نشود می‌توان گفت که یکی از عوامل افزایش ایمنی بدن در شرایط کرونا افزایش فعالیت‌های بدنی و ورزشی است و ویروس کرونا می تواند فرصت خوبی برای تمرین کردن کنترل درست وزن باشد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار