ادامه خوش‌خدمتی به سعودی‌ها با سوء استفاده از نام استقلال؛ النصر سوژه جدید پیدا کرد

تهران (پانا) - عده‌ای که خود را هوادار استقلال معرفی می‌کنند با ارسال پیام‌هایی عمومی به باشگاه النصر خواهان این شدند که نماینده حذف شده عربستان از لیگ قهرمانان، برای محروم کردن پرسپولیس تلاش کند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ادامه خوش‌خدمتی به سعودی‌ها با سوء استفاده از نام استقلال؛ النصر سوژه جدید پیدا کرد

هر چند کری‌خواندن در مباحث هواداری و تلاش برای ناکام گذاشتن حریف و موفق شدن تیم خودی امری عادی در فوتبال است اما در فوتبال ایران، به لطف فضای مجازی اتفاقی جدید و البته تلخ رخ داد و البته تلاش‌ها برای گسترده شده است اتفاق تلخ ادامه دارد.

ماجرا از کجا شروع شد؟

ماجرا از روزی آغاز شد که استقلال مقابل پاختاکور شکست خورد و پرسپولیس در عین ناباوری توانست تیم پرستاره و متمول السد قطر را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. پس از اینکه پرسپولیس توانست در مرحله یک چهارم نهایی پاختاکور را شکست دهد، تعداد محدودی کانال تلگرامی که در فضای هواداری استقلال فعالیت می‌کنند، با سوء استفاده از ناراحتی هواداران استقلال بابت اوضاع و احوال این روزهایشان، آنها را تحریک کردند که با ارسال متنی به ایمیل و صفحه اینستاگرام باشگاه پاختاکور، این باشگاه ازبکستانی را تحریک کنند که از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.

آنها معتقد بودند که پرسپولیس در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کرده است و به همین علت باشگاه ازبکستانی باید از پرسپولیس شکایت کند تا این تیم محروم و از جدول مسابقات حذف شود و در همین زمینه متنی را به خط ازبک نوشتند تا کپی شده و برای باشگاه پاختاکور ارسال شود اما با تیتر شدن این موضوع، فدراسیون فوتبال بلافاصله وارد عمل شد و تاکید کرد که تمام ثبت قراردادهای پرسپولیس در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات صورت گرفته است، ماجرایی که این کانال‌های هوادارای را برای مدت کوتاهی ناکام گذاشت.

پروژه موفقیت‌آمیز و خدمت بزرگ به سعودی‌ها

پس از اینکه این پروژه نتوانست موفقیت‌آمیز باشد، این کانال‌ها شادی گل عیسی آل کثیر را سوژه خود کردند و اینبار با ارسال تصاویر شادی گل مهاجم پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه النصر عربستان که رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی شده بود، مدعی شدند که مهاجم پرسپولیس حرکتی نژادپرستانه انجام داده است.

حجم گسترده پیام‌های ارسال شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا، باعث شد تا مدیران باشگاه النصر با قدرت بیشتری پیش‌روی کنند و نهایتا در اقدامی عجیب و تاریخی ساعتی پیش از بازی کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم به محرومیت عیسی آل کثیر داد تا برای چند ساعت جشن و سرور در کانال‌های جریان‌ساز آغاز شود که توانسته‌اند با همکاری سعودی‌ها و حمله پرسپولیس را AFC مرد شماره یک خط محروم کنند.

آغاز پروژه سوم برای خوش‌خدمتی به سعودی‌ها

اما شادی این کانال‌ها چند ساعت دوام داشت و پس از رسیدن به پرسپولیس به فینال در دیداری دراماتیک و خاطره‌انگیز، این کانال یکبار دیگر فعالیت خود برای ضربه زدن به نماینده ایران را آغاز کردند و یکبار دیگر بحث نقل و انتقالات پرسپولیس را مطرح کردند و بعد از برد، صفحه اینستاگرام باشگاه النصر جولانگاه برخی هواداران تحریک شده استقلال است که با انتشار متنی مشترک به زبان انگلیسی از این باشگاه بخواهند از پرسپولیس شکایت کند.

هجوم این افراد به اینستاگرام باشگاه النصر، این تیم عربستانی را که حالا بدش نمی‌آید یکبار دیگر از قدرت و پول خود برای ضربه زدن به پرسپولیس فعال شود را دست به کار کرده و بنابر خبری کوتاه که سایت الریاضیه عربستان داده است، آنها به صورت رسمی از پرسپولیس به علت استفاده از بازیکن‌های غیر مجار شکایت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار