به دلیل انجام عملیات کارگاهی؛

تردد بین استانی ٥درصد کاهش یافت

تهران- ایرنا- بر اساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، تردد در محورهای جاده هراز به دلیل انجام عملیات کارگاهی به مدت دو روز مسدوداست و همچنین تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به شبانه روز گذشته ٥درصد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تردد بین استانی ٥درصد کاهش یافت

به مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، کیلومتر ۲۸ تا ۹۵ محور هراز ( محدوده تونل های سد، وانا، تکاور و زیارباغ)به دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل‌ها و کیلومتر ۹۰ (محدوده پیچ ابتهاج)به دلیل انجام عملیات ایمن‌سازی و اصلاح شیب ترانشه برداری از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱٧ امروز١٣ مهر تا ١٤ مهر به مدت ۲ روز مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و٢٥٩ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٥درصد کاهش تردد گزارش شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر می‌دهد، همچنین ترافیک سنگینی در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار