استاندار کرمانشاه:

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه نگران کننده است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه هشدار داد روند افزایشی تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در سطح استان بسیار نگران کننده است و به لحاظ شاخص میزان استفاده مردم از ماسک هم پایین تر از میانگین کشوری قرار دارد که مردم باید با جدیت بیشتری توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه نگران کننده است

هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آمار اعلام شده 19 محدودیت ابلاغی در هفته گذشته تمدید می شود و متأسفانه این پیک رو به افزایش نشان می دهد که پروتکل های بهداشتی به صورت مطلوب رعایت نمی شود.

وی افزود: استفاده از ماسک در استان به زیر ۵۴ درصد رسیده و منجر به صعودی شدن آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا شده است که متاسفانه پایین تر از میانگین کشوری ( 61 درصد) است و در بخش حمل و نقل درون و برون شهری با ۴۴ درصد فاصله زیادی با میانگین کشوری داریم و بر این اساس از مردم تقاضا داریم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

رییس ستاد کرونا استان کرمانشاه ادامه داد: گزارش هایی از رعایت نشدن محدودیت ها در اماکن ورزشی استان وصول شده است که به مدیرکل ورزش و جوانان ابلاغ شده امروز با جدیت موارد را پیگیری و نظارت ها را تشدید کرده و با متخلفین برخورد کنند.

او آمار مبتلایان و فوتی های کرونای استان در هفته اخیر را صعودی دانست و گفت: در پیک دوم کرونا ۴۸۴ بیمار مبتلا به صورت همزمان بستری بود در حالی که این آمار طی هفته اخیر به ۴۸۸ تخت رسیده است.

بازوند همچنین از برخورد سختگیرانه با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: اگر دستگاه‌های اداری، صنوف و سایر بخشها شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار