بازدید گروه ارزیابی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از عملکرد آموزش ابتدایی منطقه ۱۷

تهران(پانا)- گروه ارزیابی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از عملکرد آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در دوره آموزش ابتدایی بازدید و پیام تشکر مقام عالی وزارت را به مدیریت منطقه ۱۷ ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید گروه ارزیابی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از عملکرد آموزش ابتدایی منطقه ۱۷

در این جلسه مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، با تشکر از پیام مقام عالی وزارت، اقدامات صورت گرفته در منطقه را تشریح کرد.
در ادامه نیکبخت، پیرامون عملکرد منطقه گفت: همکاران ما در منطقه ۱۷، با تمام وجود سعی دارند در مواقع لزوم و در همه سطوح با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کلاس‌های حضوری را اجرا کنند و در عین حال آموزش مجازی را با کیفیت حداکثری پیگیری می‌کنند.
در این بازدید گروه ارزیاب وزارتی، آمار کمی و کیفی ارائه شده را بررسی کرد و با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۷، عملکرد دوره آموزش ابتدایی را در سطح کیفی بالا ارزیابی کرد.
ارزیابان حوزه وزارتی، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در مدارس عملکرد آن‌ها در ارائه خدمات، آموزش حضوری و مجازی را نیز بررسی کردند و با مراجعه حضوری به دبستان شهید رجبی، از نزدیک اقدامات صورت گرفته را مشاهده و عملکرد این مدرسه را خلاقانه و عالی توصیف کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار