در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر

سامانه پاسخگویی به همراه بیمار راه اندازی شد

بوشهر(پانا)_رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به همراه بیمار در این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سامانه پاسخگویی به همراه بیمار راه اندازی شد

عاطفه اسفندیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: با توجه به بحران کووید ۱۹ و عدم امکان حضور همراهان بیمار در ساعات ملاقات و رعایت تکریم ارباب‌رجوع، برای اطلاع‌رسانی وضعیت بیماران به خانواده‌ها، واحد پاسخگویی به همت دفتر پرستاری این مرکز راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اهمیت رسالت آگاه‌سازی مردم در رابطه با پیشگیری و کنترل عفونت ویروس کووید ۱۹ گفت: با همت مرکز فناوری اطلاعات این مرکز و با مشارکت تعدادی از همکاران که مستعد و علاقه‌مند بودند، سامانه‌ای جهت پاسخگویی به هم استانی‌های عزیز با شماره تماس مستقیم ۳۳۴۵۵۴۰۷-۷۷ و شماره بیمارستان با داخلی ۱۳۰۹ طراحی شد که به صورت ماهانه پاسخگوی بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی است.
اسفندیاری با بیان اینکه این سامانه با هدف برقراری ارتباط با خانواده‌های بیماران و افزایش آگاهی و پاسخگویی به مردم برای کاهش اضطراب و پیشگیری و کنترل بیماری طراحی‌شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، از یکسو، تماس با بیماران و مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی کاسته می‌شود و در نتیجه احتمال آلودگی افراد نیز کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب، در سه شیفت کاری فعال است، گفت: در هر شیفت، همکارانی که آموزش‌های خاص در این زمینه دیده‌اند برای پاسخگویی فعالیت دارند.
رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بابیان اینکه در این مرکز در حدود ۶ پرستار با ما همکاری می‌کنند که البته پیگیر هستیم با افزایش خطوط تلفن، پاسخگویی تسریع شود خاطرنشان کرد: پیشگیری و کنترل کووید ۱۹ نیازمند همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار