پایش مستمر مشکلات زیست محیطی مناطق شهرداری تهران

تهران (پانا) - مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت پایش مستمر مشکلات زیست محیطی مناطق و رسیدگی به شکایات مردمی تاکید کرد .

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پایش مستمر مشکلات زیست محیطی مناطق شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار؛ «شینا انصاری» صبح امروز 12 مهر ماه در جلسه شورای مدیران این اداره کل ضمن بررسی گزارشات ارایه شده از بازدیدهای انجام شده در قالب گشت و پایش محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: گشت و پایش محیط زیست با اعزام تیم کارشناسی در جهت شناسایی و کنترل وضعیت آلایندگی و شناسایی مشکلات زیست محیطی مناطق 22 گانه اقدام می کند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت استمرار گشت و پایش محیط زیست در سطح مناطق و رسیدگی به مشکلات زیست محیطی مطروحه از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: گشت و پایش صرفا بازدید از مناطق نبوده بلکه باید تا رسیدن به نتیجه و رفع مشکل پیگیری شود و ادامه یابد.

انصاری ضمن اهمیت حرکت در مسیر برنامه سوم شهر تهران، پیشبرد اصولی برنامه های تعیین شده ادارات در محورهای مدیریت انرژی، پایش آلاینده ها، ارزیابی اثرات و مطالعات پیوست پروژه ها، استقرار نظام مدیریت محیط زیست و تعامل و‌ مشارکت فعال کانون های محیط زیست مناطق را ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

در ادامه ، برنامه ی 6 ماه دوم سال از سوی 2 معاونت و ادارات تخصصی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ارایه شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار