تبیین طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش های مجازی

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران از اجرایی شدن طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش های مجازی پیش دبستانی در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تبیین طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش های مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ربوشه، معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران درنشستی با معاونان ابتدایی مناطق 19گانه شهر تهران در کانون مفتح منطقه 3 به تبیین طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش های مجازی پرداخت.

ربوشه خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، مراکز پیش دبستانی غیردولتی که تاکنون ثبت نام نوآموز داشته و نسبت به راه اندازی کلاس های پیش دبستانی اقدام کرده اند، کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند و بقیه نوآموزان می توانند با ثبت نام در این دوره از آموزش های ارائه شده در بستر شبکه شاد بهره مند باشند.

وی افزود: کلاس های مجازی همزمان با هفته کودک به همت تیم معاونان ابتدایی مناطق، آغاز به کار خواهد کرد.

در ادامه جلسه، معاونان به دو کارگروه تقسیم شده و به بررسی دو موضوع طراحی مدل اجرای طرح و نحوه تولید و بارگذاری محتوای آموزشی در شبکه شاد پرداختند.

شایان ذکر است مصوبات این دو کار گروه پس از تایید در شورای پیش دبستانی استان به اجرا گذاشته می شود.

ربوشه از معاونان خواست تا ضمن تبلیغات و اطلاع رسانی این طرح به خانواده ها با تشکیل کارگروه منطقه ای در پیشبرد هر چه مطلوب تر این برنامه اهتمام و دقت کافی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار