آغاز راستی آزمایی حضوری پرونده های آموزشی سوادآموزی در فارس

شیراز(پانا)-در راستای افزایش نظارت غیرحضوری بر فعالیت‌ها و امتحانات سوادآموزی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از آغاز راستی آزمایی حضوری پرونده‌های آموزشی سوادآموزی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز راستی آزمایی حضوری پرونده های آموزشی سوادآموزی در فارس

بهزاد نوروزی چگینی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های سوادآموزی شهرستان بیضا، انجام طرح سوادآموزی را گامی مثبت و مؤثر در راستای نظارت هدفمند، رشد، پیشرفت و ارتقاء کیفی آموزش برشمرد و گفت: در طرح راستی‌آزمایی حضوری پرونده‌های آموزشی از هر کلاس اعلام شده حداقل از 2 نفر از سوادآموزان قبول شده دعوت می‌شود و در حضور اعضای ستاد امتحانات سوادآموزی از آنها در دروس املا، ریاضی و روخوانی امتحان مجدد گرفته می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با تأکید بر لزوم رعایت و اجرای تمامی مفاد پروتکل‌های وزارت بهداشت در زمینه مقابله با بیماری کرونا در همه فرایندها و فعالیت‌های سوادآموزی گفت: نظارت با برنامه و هدفمند زمینه ساز و سنگ بنای رشد و پیشرفت کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در هر مجموعه‌ای است.

نوروزی با اشاره به اینکه نکته بسیار مهم، کلیدی و کاربردی در بحث بازدید و نظارت، بررسی و تحلیل نتایج حاصل از بازدیدها و نظارت‌هاست گفت: به منظور افزایش نظارت غیرحضوری بر فعالیت‌ها و امتحانات سوادآموزی طرح "راستی آزمایی" حضوری مخاطبان قبول شده سوادآموزی در سال 1398 اجرا می شود.

او با اشاره به انواع نظارت بر سوادآموزی گفت: بخشی از نظارت ها می تواند حضوری و بخشی دیگر غیر حضوری باشد اما آنچه که مهم است این است که بحث نظارت نباید مورد غفلت واقع شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس افزود: پس از برگزاری آزمون مجدد از سوادآموزان در صورتی که نتایج امتحانات گرفته شده قبلی مردود اعلام شود حق الزحمه قبولی به آموزش دهنده پرداخت نخواهد شد و تخلفات احتمالی بررسی و پیگیری خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: برای انجام طرح راستی آزمایی حضوری 645 پرونده آموزشی در سراسر استان انتخاب شده است که طبق فرایند مشخص شده از آنها آزمون مجدد گرفته می‌شود و با مستندات موجود در پرونده آموزشی تطبیق داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار