میرسلیم به وزیر صمت: به توصیه‌های انتصاباتی نمایندگان مجلس توجه نکن

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وزیر صمت توصیه کرد به توصیه‌های نمایندگانی که می‌خواهند دوستان و نزدیکان خود را در بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی، صنعتی و معدنی بگمارند، توجه نکند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت خواست بدون توجه به توصیه‌های بعضی از نمایندگان مجلس، در انتصاب‌های خود فقط روحیه جهادی، کارآمدی، پاکدستی و تخصص افراد را مدنظر قرار دهد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
میرسلیم به وزیر صمت: به توصیه‌های انتصاباتی نمایندگان مجلس توجه نکن

به گزارش ایرنا، سیدمصطفی میرسلیم درباره رأی مجلس به علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این فضای سخت و جنگ نابرابر اقتصادی که کشور درگیر آن است و مشکلات عدیده‌ای که مردم و بخش خصوصی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، صلاح نبود بیش از این کار وزراتخانه صمت معطل بماند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از رزم حسینی خواست به توصیه‌های نمایندگانی که می‌خواهند دوستان و نزدیکان خود را در بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی، صنعتی و معدنی بگمارند، توجه نکند و ادامه داد: در انتخاب مدیران فقط و فقط به روحیه جهادی و کارآمدی، پاکدستی و تخصص توجه شود و آقای وزیر بداند بدون دوری از ویژه خواری نمی‌تواند در این اوضاع پر تلاطم مرحمی بر آلام مستضعفان و مردم رنج دیده بگذارد.

میرسلیم یادآور شد: اگر تصمیمات وزارت صمت برمبنای کارشناسی و اقدامات جهادی باشد، حتما می‌تواند ساز و کاری مناسب برای بهبودی اوضاع پیدا کند و یقینا کار خالصانه توفیقات الهی را همراه خواهد داشت.

وی، توجه به اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به‌ویژه اقتصاد مقاومتی را راه‌گشای مشکلات پیش رو دانست و افزود: انقلاب اسلامی از گردنه‌های سختی در ۴۲ سال گذشته عبور کرده و به فضل الهی مردم ایران چون گذشته پیروز میدان تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خواهند بود.

مؤسس مرکز تحقیقات موتور ایران، تکیه بر توان داخلی در عرصه تولید و توجه به نوآوری و اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌های جوانان را راهبرد مهم وزارت صمت دانست و خاطرنشان کرد: مجلس آماده هرگونه همکاری با این وزارت‌خانه برای دستیابی به پیشرفت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار