جشن مهر عاطفه‌ها در مدارس منطقه آب پخش برگزار شد

آب پخش (پانا)- دانش آموزان منطقه آب پخش همانند سالهای گذشته مهر و عاطفه های خود را امسال نیز نثار دانش آموزان نیازمند در مدرسه کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن مهر عاطفه‌ها در مدارس منطقه آب پخش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، صبح امروز جشن مهر عاطفه‌ها با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، بخشدار آب پخش، امام جمعه، شهردار، فرمانده بسیج حوزه شهید دستغیب، فرمانده بسیج دانش آموزی، مدیر و دانش آموزان در دبستان ام البنین منطقه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار کرد: مهر عاطفه بار دیگر همدلی و همرای مردم خوب کشورمان را به جهانیان اثبات کرد. مردمی که همیشه در راه عمل خیر پیشگام بوده اند و جهانیان خواهند فهمید هنوز هم در دنیا کسانی هستند که به یاری نیازمندان می شتابند.

اکرم پاپری اضافه کرد: با اینکه امسال و سال گذشته بیماری منحوس کرونا باعث شد دانش آموزان بزرگوارمان در مدارس حضور پیدا نکنند، اما دانش آموزان منطقه آب پخش همانند سالهای گذشته مهر و عاطفه های خود را امسال نیز نثار دانش آموزان نیازمند در مدرسه کردند و این نشانه ای از عشق و علاقه این بزرگمردان کوچک به کارهای بزرگ است.

پاپری گفت: امسال بخشنامه ای به مدیران مدارس ابلاغ کردیم تا از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغ ثبت نامی کتاب و بیمه را از دانش آموزان تحویل نگیرند و این کار را در جهت رفاه حال دانش آموزان کرده ایم تا فکری جز فرا آموختن نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در کنار هم، زیستن را بیاموزند و هنرمندانه در کنار هم به عنوان اعضای یک پیکر با هم زندگی مسالمت آمیز و زندگی که حکایت از مهربانی و هزاران مهارت خوب زیستن را دارد بیاموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار