تکمیل بیمارستان های در حال اجرا در استان اردبیل، یک هزار و ۶۴۴ تخت را افزایش می دهد

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد با تکمیل بیمارستان های در حال اجرا در استان، یک هزار و ۶۶۴ تخت بیمارستانی در استان افزایش می یابد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل بیمارستان های در حال اجرا در استان اردبیل، یک هزار و ۶۴۴ تخت را افزایش می دهد

فرزاد قلندری در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل تصریح کرد: بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف‌زاده، هزار تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بیمارستان مشگین‌شهر و بخش خصوصی از جمله بیمارستان‌های در دست اجرا هستند.

او بیان کرد: زیربنای کل بیمارستان های در حال اجرا ۱۸۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که با مشارکت قرارگاه خاتم، بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

معاون استاندار اردبیل گفت: زمین بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و در اختیار قرارگاه خاتم قرار گرفته است که در مرحله تجهیز کارگاه برای شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

قلندری با اشاره به در حال اجرا بودن بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل افزود: این بیمارستان در قالب ۲۵۶ تخت پیش بینی و طراحی شده بود که به لحاظ نیاز استان به ۵۰۰ تخت افزایش یافت و در حال حاضر عملیات اجرایی آن با زیربنای ۵۲ هزار متر مربع توسط پیمانکار در حال اجراست.

او بیان کرد: تمام تلاش مسوولان استان اعم از نماینده ولی فقیه، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس بر افزایش و تامین تجهیزات درمانی و ارتقا کیفیت خدمات به مردم استان است.

استان اردبیل در حال حاضر از ۲ هزار و ۳۰۰ تخت فعال بیمارستانی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار