مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام کرد:

تاکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار "آینده را باید ساخت" محور برنامه‌های هفته ملی کودک

تبریز(پانا) - برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک ۱۲ تا ۱۷ مهرماه با تاکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار "آینده را باید ساخت" در سراسر استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار "آینده را باید ساخت" محور برنامه‌های هفته ملی کودک

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک به جهت تقارن با اربعین سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین (ع) با تاکید بر آموزه‌های عاشورایی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که کودکان به عنوان صاحبان اصلی فردای میهن اسلامی، آینده سازان کشورمان هستند، شعار امسال هفته ملی کودک را "آینده را باید ساخت" عنوان کرد و در عین حال افزود: با توجه به شرایط کرونائی و لزوم مراقبت از کودکان و پیشگیری از ابتلای آنان به ویروس کرونا، برنامه‌های امسال هفته ملی کودک اغلب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، افزایش توجه بزرگسالان به رعایت حقوق کودکان مهمترین هدف برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک است.

بینش دیدار جمعی از کودکان با مسئولان استان و شهرستان، تجدید بیعت آینده سازان میهن اسلامی با آرمان‌های بلند شهدای والامقام، برپائی کارگاه‌های هنری و ادبی به صورت مجازی و با محوریت آموزه‌های عاشورائی برای کودکان، پخش رایگان فیلم‌های جذاب به صورت روزانه و از طریق سایت kpf.ir و تجلیل از کودکان برگزیده در مهرواره فرهنگی هنری "آب" با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان را از جمله برنامه‌هائی عنوان کرد که همزمان با هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.

گفتنی است ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۲ الی ۱۷ مهرماه سال جاری با شعار "آینده را باید ساخت" همزمان با سراسر کشور و در استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار