برگزاری جلسه شورای پرورشی منطقه۵

تهران (پانا) - جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه۵ آموزش و پرورش شهر تهران، با موضوع فعالیت مدارس در سامانه شاد؛ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای پرورشی منطقه۵

جلسه هم اندیشی شورای پرورشی و تربیت بدنی با حضور داود امام وردی، معاون پرورشی و کارشناس مسئولان این حوزه برگزار شد.

دستور این جلسه بررسی انعکاس اخبار و فعالیتهای حوزه پرورشی مدارس و نحوه تعامل با مدارس در سامانه شاد بود و همکاران به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه ابتدا داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی؛ ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت همکاران، از فعالیتهای حوزه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

سپس پیرامون برنامه شبکه شاد و تقویت آن و ارتباط با مدیران و معاونین مدارس به صورت زنده و بازدید از نحوه فعالیتهای مدارس در سامانه شاد صبحت کرد و در مورد مشکلاتی که پیش روی همکاران در این زمینه وجود دارد صحبتهایی بیان داشت.

در ادامه کارشناس مسئولان واحدها پیرامون بررسی شبکه شاد و نحوه تعامل با مدارس در این شبکه و برگزاری فعالیتهای پرورشی و تربیت بدنی به صورت مجازی و جذب حداکثری دانش آموزان در شبکه شاد به هم اندیشی پرداختند.

در ادامه مقرر شد در هفته جاری بازدید از مدارس با محوریت بررسی فعالیت مدارس در شبکه شاد، توسط کارشناس مسئولان و کارشناسان معاونت پرورشی و تربیت بدنی انجام شود. همچنین ارزیابی سال تحصیلی گذشته نیز به اطلاع مدارس برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار