کلنگ احداث دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه در روستای نقاب شهرستان خلیل آباد به زمین زده شد

خلیل آباد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد از احداث دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه با همکاری موسسه پویا و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در روستای نقاب این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه در روستای نقاب شهرستان خلیل آباد به زمین زده شد

طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد و جمعی از مدیران مدارس و اهالی روستا کلنگ احداث دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه با عنوان برادران عابدینی در روستای نقاب به زمین زده شد.

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا عنوان کرد: با توجه به وجود مدارس قدیمی در این روستا که به لحاظ استحکام استانداردهای لازم و مد نظر ما را ندارند احداث این آموزشگاه بیش از پیش احساس می شد.

روشندل گفت: با شروع این پروژه امیدواریم به همت خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اتفاقات خوبی برای سایر مدارس این روستا پیش رو باشد و بتوانیم استانداردهای لازم را برای فرزندانمان مهیا کنیم.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد ضمن تشکر از موسسه پویا (همیاران فرهنگ و هنر) و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گفت: پروژه احداث این آموزشگاه دخترانه با زیربنای 205 مترمربع و با اعتبار 9 میلیارد ریال پیش بینی شده است که از این میزان مبلغ دومیلیارد و پانصد میلیون ریال توسط موسسه پویا و باقی اعتبار توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تأمین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار