سخنگو و نائب رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد

ایجاد معاونت توسعه کسب و کارهای نوین در دستور کار اتاق اصناف ایران

تهران ( پانا) -  به گفته نائب رئیس اتاق اصناف ایران ایجاد معاونت توسعه کسب و کارهای نوین در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد معاونت توسعه کسب و کارهای نوین در دستور کار اتاق اصناف ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی اظهار کرد: تا چندی پیش، بیشتر کسب و کارهای کشور ما در مقابل نوین‌سازی موضع‌گیری و مقاومت داشتند. به عنوان نمونه بسیاری از کسب و کارهای سنتی، فروشگاه‌های اینترنتی را در تعارض با مشاغل خود تلقی می‌‎کردند.

وی ادامه داد: دنیا هر لحظه در حال به روزرسانی و تغییر است و رفته رفته این نوین‌سازی به جزئی اجتناب‌ناپذیر از روش کسب و کار در ایران نیز بدل شده است. ما باید به سمت فروشگاه‌های مجازی می‌رفتیم اما شیوع کرونا باعث شد که روند تغییر رویه کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای نوین سرعت بیشتری به خود بگیرد.

سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تصریح کرد: مجموعه صنفی کشور هم از این روند جا نمانده است. چراکه هر کسی از این قافله جا بماند آسیب جدی می‌بیند و حذف می‌شود. در واقع در کنار کسب و کارهای سنتی نباید نوین‌سازی را از یاد ببریم. لذا اتاق اصناف ایران ایجاد معاونت توسعه کسب و کارهای نوین را در دستور کار قرار داده و در نظر دارد فردی که دارای برنامه باشد را برای این عهده داری این مسئولیت انتخاب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار