ممنوعیت گرفتن تعهد از والدین برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس صدرای کشور اعلام کرد گرفتن هرگونه تعهدنامه برای شرط حضور در مدارس از والدین دانش‌آموزان ممنوع و تخلف است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت گرفتن تعهد از والدین برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه

به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام حامد تقدیری گفت: مدارس صدرا به صورت دولتی و طبق دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش عمل می‌کنند و خروج و یا رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی تخلف بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون گزارش تخلف مبنی بر گرفتن تعهد نامه از والدین دانش‌آموزان در مدارس صدرا گزارش نشده است، افزود: دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گرفتن تعهد نامه برای شرط حضور دانش آموزان در مدارس، می‌توانند با ستاد سازمان مدارس صدرا به شماره ۹۱۰۹۹۰۹۹ با پیش شماره ۰۲۱ تماس و یا به وب سایت www.imso.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بررسی و پیگیری شود.

حجت الاسلام تقدیری همچنین به تشکیل گروه‌های جهادی با حضور دانش‌آموزان و فارغ التحصیلان مدارس صدرا اشاره و عنوان کرد: این گروه‌های جهادی با همفکری مدیران مدارس پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا تشکیل شد و علاوه بر کمک و شرکت در طرح‌های کمک مومنانه و مواسات و همدلی برای حمایت از خانواده‌های محروم و آسیب دیده، کمک‌های آموزشی و یا پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان از سوی فارغ التحصیلان انجام شد.

مدارس صدرا به سازمان تبلیغات اسلامی وابسته است و اکنون ۱۹۰ شعبه مدرسه صدرا در کشور فعالیت می‌کنند که کادر آموزشی و مدیریتی آن‌ها از آموزش و پرورش تامین می‌شود. پیشتر تعدادی از والدین دانش‌آموزان، شرط حضور فرزندانشان در شرایط کرونایی در برخی مدارس صدرا را مبنی بر امضا تعهد نامه کتبی اعلام کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار