تردد در جاده‌های شمالی کشور روان است

تهران ( پانا) -  مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به کاهش ۱.۹ درصدی سفرهای بین استانی در شبانه‌روز گذشته، اعلام کرد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت جریان دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تردد در جاده‌های شمالی کشور روان است

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و٢٣٠ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل١.٩ درصد کاهش تردد گزارش شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر می‌دهد، همچنین ترافیک سنگینی در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار