مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان معرفی شد

زاهدان (پانا) - حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه این استان معرفی و منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور شامگاه جمعه در این مراسم ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی که سرپرستی مدیریت حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت، با تبریک به حجت‌الاسلام هادی رمضانی، وی را فردی مدیر، دارای سوابق درخشان، آشنا به حوزه و مسائل مربوط به آن عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز افزود: حوزه‌های علمیه یکی از فعالیت‌های مهم کاریم بوده و توجه و انسجام‌بخشی به حوزه‌های علمیه از مواردی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است.
در ادامه مراسم یکی از اساتید و یک نفر از مدیران حوزه‌های علمیه نیز به بیان مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود پرداخته و مدیر جدید و سرپرست سابق حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان نیز نکاتی را مطرح کردند.
گفتنی است در چهاردهمین نشست شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و با پیشنهاد مدیر حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی به مدت سه سال به‌عنوان مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان انتخاب‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار