گرامی‌داشت روز جهانی سالمندان درشرایط کرونایی

اسلامشهر(پانا) - دانش‌آموزان دبستان جلال آل‌احمد آموزش و پرورش اسلامشهر با نظارت کادر واحدآموزشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز جهانی سالمندان را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامی‌داشت روز جهانی سالمندان درشرایط کرونایی

زبیده کاظمی مدیر واحدآموزشی جلال آل‌احمد آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در شرایط کرونایی از روز گذشته با همراهی کادر مدرسه از طریق شبکه شاد اقدام به فراخوان گرامی‌داشت روز جهانی سالمندان کردیم.

او افزود: به دانش‌آموزان توصیه کردیم با همراهی والدین خود و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به دیدن پدر و مادربزرگ خود اگر در قید حیات هستند بروند و در صورت فوت آنها به دیدار یک نفر از سالمندان محله خود بروند.

کاظمی تصریح کرد: به دانش‌آموزان پیشنهاد شد، برای این دیدار یک شاخه گل تهیه کنند یا والدین غذایی آماده کنند و یا هرکاری پدربزرگ و مادربزرگ‌ها داشتند در حد توان خود انجام دهند و با گرفتن عکس این صحنه‌های زیبا و ماندگار را جهت بارگذاری در شبکه شاد ارسال کنند.

مدیر واحد آموزشی جلال آ‌ل احمد آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: این حرکت خودجوش مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفت که با توجه به تکریم و احترام سالمندان در قرآن کریم امید است مورد قبول درگاه خداوند متعال و شادی سالمندان عزیز قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار