در شهرستان ری برگزار شد:

مراسم دیدار با خانواده های معظم مفقودالاثران جنگ تحمیلی

شهرری(پانا)- مراسم دیدار یاران همراه با تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم مفقودالاثران جنگ تحمیلی که تاکنون بدن مطهر ایشان به میهن اسلامی بازنگشته است در شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم دیدار با خانواده های معظم مفقودالاثران جنگ تحمیلی

مراسم دیدار یاران همراه با تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم مفقودالاثران جنگ تحمیلی که تاکنون بدن مطهر ایشان به میهن اسلامی بازنگشته است و با نثار تاج گل بر سر مزار ۵شهید گمنام و با حضور گردان الی بیت‌المقدس حوزه شهدای اصناف ری و خانواده‌های معزز و منتظر مفقودالاثران جنگ تحمیلی و مسئولان نظامی، انتظامی و ادارات شهرستان و عده‌ای از بسیجیان و میهمانان این مراسم با همکاری حوزه شهدای اصناف ری و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

‌در این مراسم ابتدا سردار صادقی استاد دانشگاه امام حسین(ع) در مورد چگونگی شکل گیری تیپ رمضان و مبارزات دلیرانه رزمندگان این تیپ با عناصر خائن خودفروخته دمکرات و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس سخنان مبسوطی ایراد کرد.

در ادامه مراسم با اجرای سرودهای زیبای گروه سرود سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و اجرای حماسی گروه سرود جوانان بسیجی همراه بود، سردار سادات حسینی معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله در خصوص ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و صبر و شکیبایی زینب‌وارانه خانواده‌های این عزیزان‌ قدردانی کرد.

او ‌از یاد و خاطره دلاوری‌های حاج قاسم سلیمانی و تاثیر شگرف عملکرد ‌او گفت: دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بود که تمام فضیلت‌های مهم و ارزشی را یک جا به رزمندگان آموخت و امروز ثمره این دانشگاه بزرگ به وضوح در نسل جدید قابل نمایش است.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله اضافه کرد: فرهنگ بسیجی از هیچ، همه چیز می‌سازد و اگر امروز ایران‌ در اوج اقتدار است و دشمن حتی خیال تجاوز هم نمی‌تواند داشته باشد به برکت وجود تفکر بسیج در کشور است که نمونه آن را در دفاع مقدس و سایر مقاطع انقلاب مشاهده شده است.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار