به همت شهرداری منظقه ۲۰ تهران:

عملیات نوسازی هشت مدرسه در شهرری صورت گرفت

شهرری(پانا) - معاون‌امور‌اجتماعی و ‌فرهنگی‌ شهرداری ‌منطقه ۲۰ تهران‌ خبر داد به کمک اداره‌آموزش ‌و ‌مشارکت‌های‌ اجتماعی هشت مدرسه منطقه در محور عمرانی شامل نوسازی، توسعه و بازسازی، تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
عملیات نوسازی  هشت مدرسه در شهرری صورت گرفت

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ‌متین‌ معبودی در مراسم نوسازی این مدارس افزود: اختصاص بودجه سالانه برای حمایت از مدارس منطقه از سیاست‌های موفق مدیریت‌ شهری به شمار می‌رود.

او بر سهم قابل‌توجه جمعیت دانش‌آموزی در ترکیب جمعیتی منطقه و همچنین اهمیت نقش مدارس و دانش‌آموزان در توسعه فرهنگ شهروندی تاکید کرد و ادامه داد: براساس کارشناسی‌های انجام شده و شناسایی و طبقه‌بندی نیازهای مدارس در راستای کمک به توسعه و بازسازی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمرانی شامل نقاشی، رنگ‌آمیزی فضاهای داخلی و بیرونی مدارس و اجرای ایزوگام پشت‌بام برای ۸ مدرسه در محدوده شهرداری منطقه ۲۰ انجام شد.

بر اساس این گزارش، دانش‌آموزان جهت برقراری ارتباط متقابل با کارشناسان مراکز و فراگیری روش‌های نوین در زمینه پرورش و نگهداری گونه‌های گیاهی و همچنین آموزش علوم‌گیاهی، طبق سرفصل‌های کتاب‌درسی و شرکت در کلاس‌های آموزشی (به صورت مجازی) می‌توانند با شماره تلفن ۹۶۰۲۹۵۴۹ تماس بگیرند تا مقدمات اولیه عضویت آنها در گروه‌های فضای‌مجازی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار