اجرای طرح همبازی , هدیه‌ای برای بچه‌های ایران در شهرستان نی ریز  

نی ریز(پانا )- رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز در دیدار با حجت اله بی باک رئیس اداره پست شهرستان نی‌ریز گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و هم زمانی مراسم جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و صفر، این جشن با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح همبازی , هدیه‌ای برای بچه‌های ایران در شهرستان نی ریز  

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز، در این دیدار مهدی درویش زاده، بیان کرد: در طرح همبازی، از ۹ تا ۱۱ مهر، خودرو‌های اداره پست با نصب پوستر این طرح، هدایای مردمی را از سطح شهر جمع آوری و با انتقال به اداره کمیته امداد به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسانند.
او گفت: در این طرح با تمامی دفاتر پیشخوان دولت و بخش خصوصی با کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز همکاری می‌کنند.
درویش زاده افزود: مردم نیک اندیش نی‌ریز می‌توانند با کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱۲۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۸۲۶ برای دریافت کمک‌های مردمی اختصاص یافته است، برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.
در ادامه حجت‌اله بی‌باک رئیس اداره پست شهرستان نی‌ریز ضمن استقبال از این طرح آمادگی این اداره و تمامی دفاتر پستی نی‌ریز در راستای همکاری با اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز در مراسم شور عاطفه‌ها را عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار