مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

برای ساخت کانون ناشنوایان نیازمند حمایت خیرین هستیم

زنجان (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان زنجان هم‌زمان با بزرگداشت روز افراد دارای معلولیت ناشنوائی خواستار حمایت خیرین جهت ساخت کانون ناشنوایان شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برای ساخت کانون ناشنوایان نیازمند حمایت خیرین هستیم

محمد محمدی در بازدید از کانون ناشنوایان زنجان از خرید زمین 400 متری با حمایت اداره مسکن و شهرسازی و تخفیف شهرداری جهت خدمات خبر داد و گفت: نزدیک به 3 هزار ناشنوا و کم‌شنوا تحت پوشش بهزیستی هستند که جهت فعالیت گروهی و ایجاد محلی برای تأمین نیازهای مددجویان نیازمند همراهی و همکاری خیرین است.

وی با اشاره به نقش برجسته خیرین در حمایت از جامعه هدف بهزیستی اظهار امیدواری کرد: چون همیشه خیرین در این صحنه نیز نقش‌آفرینی کنند.

محمدی با قدردانی از جامعه پزشکان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیاری از پزشکان زنجانی جهت ارائه خدمات رایگان و با تخفیف به ناشنوایان اعلام آمادگی کرده و تفاهم‌نامه امضاء کرده‌اند.

این مقام مسئول عدم استفاده از زبان اشاره را در برنامه‌های تلویزیونی از عمده مشکلات این مددجویان برشمرد و افزود: با تعامل وزیر رفاه، تعاون و کار و رفاه اجتماعی و رئیس صداوسیمای کشور به‌زودی این مشکل حل خواهد شد.

وی از دیدار با رئیس صداوسیمای مرکز زنجان خبر داد و افزود: در این دیدار بر ارائه خدمات و حمایت رسانه‌ای و فعالیت مترجم در شبکه اشراق تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار