ناصر ابوشریف: دلیل تمام رنج‌های منطقه رژیم صهیونسیتی است

تهران (پانا) - نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد دلیل تمام رنج‌های منطقه رژیم صهیونسیتی است و محاصره اقتصادی ایران هم حتی خدمت آمریکا به رژیم صهیونسیتی است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابوشریف: دلیل تمام رنج‌های منطقه رژیم صهیونسیتی است

ناصر ابوشریف، دبیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در چهارمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که عصر امروز در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها حامی فلسطین است. از ابتدای حضور رژیم صهیونسیتی در سرزمین فلسطین، تمام زنان، مردان و کودکان رنج کشیده‌اند ولی کودکان دچار رنج مضاعف‌تری شدند.

وی ادامه داد: انواع رنج‌های کودکان فلسطینی را ما شاهد بودیم. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند. بازداشت‌ها و معلولیت‌های کودکان فلسطینی همیشه از سوی رژیم صهیونسیتی و با جنایت‌های این رژیم اتفاق افتاده است.

ابوشریف تاکید کرد: تمام سطوح زندگی به خاطر همین اشغالگران تحت الشعاع قرار گرفته و رنج زیادی را مردم فلسطین متحمل می‌شوند. این رنج مختص فلسطین نیست، عراق و سوریه هم همینطور است، افغانستان هم. محاصره ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نیز خدمت آمریکا به رژیم صهیونسیتی است. تاکید می‌کنم که تمام رنج‌های منطقه دلیلش همین اشغالگران صهیونسیتی هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: تاکید می‌کنم که مقابله با این طرح عادی‌سازی روابط که آمریکایی صهیونسیتی است و مبتنی بر ظلم است و باید با این پدیده شوم است و مبارزه با آن وظیفه دینی است.

وی این اقدام را خیانت بر همه ملت‌های اسلامی، مردم فلسطین و حتی بشریت دانست و گفت: هر کسی که دست در دست رژیم صهیونیستی می‌گذارد مرتد است، نه تنها مرتد بلکه خائن به تمام ارزش‌های انسانی و خائن به بشریت هستند.

ناصر ابوشریف خاطرنشان کرد: تنها راه رهایی از این ظلم صهیونسیتی، مقابله و مبارزه با آن است. باید با این پروژه با اتحاد و با تمام امکانات‌مان مبارزه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار