تلاش دستگاه قضا در راستای رفع موانع حقوقی و قضائی صنعتگران

یزد(پانا)- غلامعلی دهشیری در بازدید میدانی از شرکت فولاد آلیاژی یزد در جمع مدیران این شرکت گفت دستگاه قضای استان تمام قد در راستای رفع موانع حقوقی و قضائی صنعتگران و تولید کنندگان در لبیک به رهبری در میدان ایستاده است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش دستگاه قضا در راستای رفع موانع حقوقی و قضائی صنعتگران

وی افزود: حمایت دستگاه قضا در این حوزه تا جایی ادامه دارد که بتواند با حمایت‌های قضائی و حقوقی خود شیرینی تولید و صنعت را به فعالان این عرصه بچشاند تا هم اثر تحریم‌ها را کاهش دهد و هم در زندگی و کسب و کار مردم رونق ایجاد کند.

دهشیری با بیان اینکه عمده مشکلات تولید کنندگان در حوزه مسائل اجرایی و سیاستگذاری است تصریح کرد: دستگاه قضا در کنار مدیران اجرایی استان جهت تسریع در رفع مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران است.

وی گفت: باید مدیران به دنبال آن باشند تا با ایجاد امینت سرمایه گذاری زمینه را جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و حتی خارجی در استان فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در دستگاه قضا به دنبال آن هستیم تا حد امکان با ایجاد تعامل هیچ پرونده‌ای برای صنعتگران و تولید کنندگان استان تشکیل نشود اضافه کرد: تشکیل دو شورای صلحی ویژه بخش صنعت و معدن از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان گفت: این ستاد یک ساختار حمایتی است که با محوریت دستگاه قضائی، سازمان‌های وابسته و همراهی بخش خصوصی به دنبال رفع موانع حقوقی و قضائی تولید کنندگان و صنعتگران استان است.

دهشیری افزود: رفع موانع حقوقی تولید، کاهش خطر پذیری سرمایه گذاری، افزایش امنیت سرمایه گذاری، حمایت از اشتغال و کارآفرینی و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی از مهمترین اهداف ستاد اقتصادی مقاومتی در استان است.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم که کلیه مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تا جایی که تمرد از مصوبات این ستاد توسط دستگاه‌های اجرایی مورد بازخواست و پیگیری قرار خواهد گرفت.

عالی‌ترین مقام قضائی استان بر لزوم حل مشکلات شرکت‌های در آستانه ورشکستگی تاکید کرد و گفت: در همین راستا اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری از صنایع دارای مشکل بازدید و با اتخاذ سیاست‌های حمایتی به دنبال ایجاد بستر لازم جهت جلوگیری از ورشکستگی و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید است.

وی در ادامه به فعالیت خوب مجموعه فولاد یزد درحوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اشتغال، کار آفرینی، مسئولیت اجتماعی و ... اشاره کرد و افزود: اهتمام شرکت فولاد در جهت تکمیل چرخه تولید فولاد در کشور، اتکا به دانش بومی دانشمندان و نخبگان جوان و فعالیت اقتصادی در ۸ استان کشور قابل تقدیر است.

دهشیری با اشاره به کمک خوب فولاد یزد در بحث آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: در صورت امکان بستر لازم جهت حضور مددجویان زندانی دارای حکم رای باز جهت طی دوران محکومیت خود در فولاد با هدف بازگشت این افراد به جامعه، کاهش بیکاری در بین این قشر، کاهش آسیب‌های داخل زندان و کاهش آسیب‌های خانواده زندانیان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار