شهادت ۴هزار و معلولیت ۴۵ هزار کودک فلسطینی در اثر جنایات رژیم صهیونسیتی

تهران (پانا) - چهارمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید «محمد الدره» عصر امروز در سالن شهدای خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت ۴هزار و معلولیت ۴۵ هزار کودک فلسطینی در اثر جنایات رژیم صهیونسیتی

حسین کنعانی‌مقدم، دبیر این اجلاس با نام و یاد شهدا با اشاره به اینکه امروز روز همبستگی با کودکان و نوجوانان نام نهاده شده است، گفت: رژیم صهیونیستی انواع جنایات را انجام داده است. ما اکنون شاهدیم که ۴ هزار کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و از سال ۲۰۰۰ میلادی ۴۵ هزار کودک معلول شده‌اند و ۳۵۰ کودک فلسطینی هم در زندان‌ها بازداشت هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی با نقض همه قوانین بین‌المللی، مرتکب انواع جنایات شده است. در این اجلاس‌ها باید شلاقی را بر وجدان انسانیت بزنیم، همه حاکمان کشورهای عربی و ... . متاسفم برای کسانی که در این روزها ساکت هستند و حضور پیدا نمی‌کنند. سلبریتی‌های سیاسی و هنری که ساکت هستند.

دبیر چهارمین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، افزود: ما برای دفاع از حقوق کودکان فلسطینی در اینجا جمع شده‌ایم تا جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کنید. ما باید یک دادگاه علنی برگزار کنیم و اسناد جنایات آن‌ها را به دادگاه لاهه و دیگر مراجع بدهیم که حکم آن کمتر از اعدام نخواهد بود و امیدوارم به این نتیجه دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار