اجرای پویش مردمی <ایران همدل_همبازی> در استان یزد همزمان با سراسر کشور

یزد(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد پویش مردمی" ایران همدل– همبازی" با همکاری کمیته امداد و شرکت ملی پست از نهم لغایت یازدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش مردمی <ایران همدل_همبازی> در استان یزد همزمان با سراسر کشور

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها طرحی ویژه برای دریافت هدایا و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود، افزود: پویش مردمی" ایران همدل- همبازی" با همکاری کمیته امداد و شرکت ملی پست از نهم لغایت یازدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: در تداوم رویداد ملی و معنوی" شور عاطفه‌ها " و دریافت کمک و هدایای تحصیلی مردم برای اهدا به دانش آموزان نیازمند، در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها (نهم لغایت یازدهم مهرماه 99) با هماهنگی و همکاری شرکت ملی پست و استقرار خودروهای آن مجموعه که با نصب برچسب «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی مستقر می‌شوند، نسبت به دریافت هدایا و کمک‌های مردمی و انتقال آن به ادارات کمیته امداد برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند اقدام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: امید است با همراهی و همکاری مردم نوع‌دوست استان یزد همچون گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل دانش آموزان نیازمند به وجود آوریم.

وی تصریح کرد: در تمامی مراحل دریافت، تفکیک، بسته‌بندی و توزیع هدایا، پروتکل‌های بهداشتی به دلیل حفظ سلامت دانش‌آموزان رعایت می‌شود.

شجاعان گفت: کالا، اجناس و لوازم‌تحریر به‌صورت بسته‌بندی اهدا می شود. همچنین توزیع کالاها در بین دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد تاکنون بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی در قالب شور عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار