به زودی انجام می شود؛

آموزش راهبری قطار برقی توسط دستگاه سیمولاتور

تبریز(پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه اعلام کرد: پس از رایزنی با شورای عالی ترافیک وزارت کشور و اخذ مجوز رسمی به زودی دوره راهبری قطاربرقی توسط دستگاه سیمولاتور متروی تبریز زیر نظر اساتید مجرب به راهبران جدید آموزش داده می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش راهبری قطار برقی توسط دستگاه سیمولاتور

بهرام فرهخت از آموزش دوره راهبری قطار برقی توسط این مجموعه خبرداد و گفت: سیمولاتور، دستگاه شبیه ساز آموزش راهبری با هدف کاهش زمان کسب تجربه، آموزش اولیه، افزایش مهارت ها با هزینه کم و بهره برداری مطلوب برای حذف فضای واقعی مخاطره آمیز است.

فرهخت افزود: از جمله مزایای دیگر به کارگیری این دستگاه، علاوه بر سنجش مهارت راهبری قطار و صدور گواهینامه معتبر راهبری، می توان به ارتقای دانش و آگاهی راهبران از حوادث ریلی و نقص های فنی قطار و خطوط اشاره کرد، دستگاه سیمولاتور در قالب قرارداد ۳۱۵ واگن بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با شرکت پوژن، خریداری شده و در مرکز آموزش شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه واقع در پایانه لاله خط یک، نصب و راه اندازی شده است.

به گفته وی، از این سیستم، تنها در دو شهر تهران و تبریز موجود بوده و برای آموزش راهبران سایر قطارشهری های کشور، این بستر را فراهم می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار