بازدید گروه ارزیابی معاونت پرورشی شهر تهران از فعالیت های مدارس منطقه 19

تهران(پانا) - مسعود زحمتکش ، کارشناس مسئول قران ، عترت و نماز اداره کل شهر تهران ، به همراه همکاران گروه ارزیابی از فعالیت ها و برنامه های حوزه پرورشی مدارس منطقه19 بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  گروه ارزیابی معاونت پرورشی شهر تهران از فعالیت های مدارس منطقه 19

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد حوزه پرورشی منطقه با رویکرد حضور فعال در شبکه اجتماعی دانش اموزان(شاد) ارائه کرد.

وی بیان کرد: یک کانال و چهارگروه مجزا برای معاونین پرورشی منطقه ایجاد کرده ایم که راه ارتباطی بین اداره و همکاران مدارس جهت تبادل تجربیات و اطلاعات انجام پذیرد. در پایان از حضور ارزیابان محترم اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر و تشکر کرد.

مسعود زحمتکش و هادی نعیمی، کارشناس مسئول قران، عترت و نماز اداره کل شهر تهران ضمن بازدید از مدارس منطقه19، از فعالیت های تربیتی، فرهنگی، قران و عترت و آموزشی، در شبکه شاد ابراز رضایت کردند.
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: دانش آموزان درگروههای مجازی شبکه آموزشی شاد سازماندهی و تشویق و ترغیب به حضور مستمرشوند و تعامل و ارتباط با مراکز پرورشی و فرهنگی منطقه همانند کانون، دارالقران، اردوگاه و هسته مشاوره حفظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار