فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین سال‌جاری به بهره برداری می رسد

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از بهره برداری از فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین سال‌جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در نشست با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی شاهد(سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی نمین) اظهار کرد: در سال جاری با همکاری دستگاه هایی اجرایی استان و با توسعه زیرساخت های لازم، انرژی های مورد نیاز برای فاز اول این منطقه فراهم شده است.

او تصریح کرد: ارائه برنامه زمانبندی دقیق و عملیاتی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا در داخل محدوده منطقه ویژه ضروری است.

معاون استاندار اردبیل گفت: برای حل مشکلات و رفع موانع احتمالی آمادگی کامل وجود دارد و در تامین زیرساخت های لازم تسریع شده است.

قلندری افزود: سازمان مسئول موظف است با توجه به تفاهم نامه فی مابین، نسبت به تکمیل طرح های نیمه تمام اقدام و این منطقه را وارد فاز اقتصادی کند.

او بیان کرد: با وجود محدودیت شدید منابع مالی در بخش عمرانی کشور، با همکاری نمایندگان استان و پیگیری های استاندار محترم در زیرساخت های این منطقه سرمایه گذاری ها ادامه دارد.

معاون استاندار اردبیل گفت: همه باید تلاش کنند تا با استقرار و بهره برداری از واحدهای تولیدی در این منطقه شاهد جهش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان استان باشیم.

در این جلسه اعضاء هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام یافته برای تکمیل این منطقه ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار