درخشش دانش آموزان استثنایی اردبیل درمسابقات فرهنگی و هنری کشور

اردبیل (پانا)- دانش آموزان استثنایی استان اردبیل در پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان استثنایی اردبیل درمسابقات فرهنگی و هنری کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با تبریک کسب مقام های برتر در مسابقات فرهنگی و هنری غیرحضوری توسط دانش آموزان استثنایی استان در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری اظهار کرد: این موفقیت برای دانش آموزان استان حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی دانش آموزان، مربیان و خانواده ها است.

محمد شفایی با اشاره به اینکه 13 دانش آموز پسر و دختر این استان در این دوره از مسابقات شرکت داشتند گفت: از این تعداد 2 نفر به نامهای خانم معصومه دهقانی و سید امیرمحمد موسوی توانستند در رشته نقاشی مقام سوم کشوری راکسب کنند.

او به نحوه برگزاری این مسابقات در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد اشاره کرد و افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه با این موفقیتها یک‌بار دیگر شعار خواستن توانستن است و معلولیت محدودیت نیست توانمندیهایی را به عمل نشان دهند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان در پایان بیان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش آموزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در رشته های مختلفی از 29 مرداد ماه لغایت 12 شهریورماه به میزبانی استان مازندران به صورت غیرحضوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار