سپاهان با نویدکیا جزء مدعیان جدی لیگ خواهد شد

اصفهان ( پانا) - بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: روند تغییرات سپاهان تا الان خوب بوده و این تیم قابلیت این را دارد که فصل آینده تحت هدایت نویدکیا یکی از مدعیان جدی لیگ بشد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان با نویدکیا جزء مدعیان جدی لیگ خواهد شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، رشاد بهادرانی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان ، با اشاره به بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همان‌طور که همه دیدند، تغییرات سپاهان محسوس بود و شیوه و سبک بازی سپاهان نسبت به زمان امیر قلعه‌نویی دست‌خوش تغییر شده است. فکر می‌کنم این تغییرات مثبت و مثمرثمر بوده و رو به جلو است.

وی افزود: نویدکیا کادر فنی خوبی نیز انتخاب کرده است که از دانش و توان فنی بالایی برخوردار هستند و از نظر اخلاقی نیز جزء بهترین‌ها به شمار می‌آیند و در کل، شرایط سپاهان را خوب می‌بینم.

بازیکن سابق سپاهان با اشاره به نقاط ضعف و قوت این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: محسوس بودن تغییر شیوه و سبک بازی سپاهان در بازی‌های لیگ قهرمانان یکی از نقاط قوت این تیم به شمار می‌رود. همه ایران می‌دانند که امیر قلعه‌نویی سبک خاص خودش را دارد؛ تیم‌های قلعه‌نویی تمایل زیادی به ارائه بازی مستقیم دارند و معمولاً رو به ارسال‌های بلند و یا ارسال از جناحین برای مهاجم هدف می‌آورند.

وی افزود: شیوه دیگر تیم‌های قلعه‌نویی ارسال از وسط زمین برای مهاجم هدف و کاشتن توپ برای وینگرهای چپ و راست است؛ در حالی که سپاهان در لیگ قهرمانان رو به بازی ترکیبی و زمینی آورد. بازیکنان سپاهان در لیگ قهرمانان از تمام فضای زمین استفاده می‌کردند و بازی‌سازی از خط دفاعی آغاز می‌شد. نقطه قوت اصلی سپاهان در لیگ قهرمانان تغییر تاکتیک از بازی مستقیم به بازی تاکتیکی و حرکات ترکیبی بود.

بهادرانی با اشاره به معضل گلزنی سپاهان، ادامه داد: نقطه ضعف اصلی تیم در لیگ قهرمانان عدم گلزنی بود؛ فکر می‌کنم سپاهان به یک یا 2 مهاجم تراز اول نیاز دارد. کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده هر 2 بازیکنان بزرگ و با کیفیتی هستند و قطعاً به کار سپاهان می‌آیند اما با توجه به تفکرات نویدکیا فکر می‌کنم سپاهان به یک یا دو مهاجم تراز اول احتیاج دارد. استنلی برای هماهنگ شدن با تفکرات نویدکیا به زمان نیاز دارد، همان‌طور که خود نویدکیا نیز به زمان نیازمند است و با 3 یا 4 بازی نمی‌شود درباره یک مربی قضاوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار