شرکت پرسی ایران گاز به تقویت ناوگان خود در سیستان و بلوچستان ملزم شد

زاهدان- (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای پیشگیری از کمبود گاز مایع در روزهای سرد سال شرکت پرسی ایران گاز به تقویت ناوگان حمل گاز خود در این استان ملزم شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت پرسی ایران گاز به تقویت ناوگان خود در سیستان و بلوچستان ملزم شد

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه روز در نشست بررسی وضعیت گاز مایع سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شرکت پرسی ایران گاز قدیمی‌ترین شرکت توزیع گاز مایع در این استان است و امروز ۷۰ درصد بازار گاز مایع این منطقه را در اختیار دارد و گاز مورد نیاز را به وسیله کشنده‌های جاده پیما یا واگن تامین می‌کند.

وی ادامه داد: در این راه سیستان و بلوچستان به دلیل دوری از پالایشگاه‌ها همواره در حمل گاز مایع با مشکل روبه‌رو بوده است و باید این مشکل یکبار و برای همیشه حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای بهبود این شرایط شرکت پرسی ایران گاز ملزم شدتا ناوگان حمل و نقل خود را تقویت کند و برای این استان ورود هفته‌ای ۴۵ واگن گاز مایع را برنامه‌ریزی کند در کنار آن استان هم ۲۰ کشنده به همراه ۱۰۰ دستگاه نیسان را به ناوگان حمل و توزیع گاز مایع استان اضافه کرد.

وی گفت: در راستای سهولت در توزیع گاز مایع میان شهروندان تصمیم گرفته شد تا در ۲۰ نقطه زاهدان مکانی به عنوان عاملیت عرضه گاز مایع با محوریت شهروندان و بخش خصوصی ایجاد شود تا صف‌های طولانی مقابل خودروهای حمل گاز شکسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار