معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تربیت دینی، سلامت روانی و اخلاقی دانش‌آموزان در کنار سلامت جسمانی اهمیت دارد

اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید به موضوع سلامت روانی و اخلاقی دانش آموزان با بهره بردن از آموزه‌های تربیتی توجه شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دینی، سلامت روانی و اخلاقی دانش‌آموزان در کنار سلامت جسمانی اهمیت دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جلسه ویدئوکنفرانس کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه قرآن، عترت و نماز و مدیران دارالقرآن‌های نواحی و مناطق استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و رییس اداره قرآن، عترت و نماز برگزار شد.

در این جلسه مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه قرآن و عترت در اجرای فعالیت‌های پرورشی در سخنانی اظهار داشت: تعلیم و تربیت یک فرآیند مستمر است که نمی‌توان در آن وقفه ایجاد نمود؛ بنابراین باید سبک کار تغییر کرده و اقداماتی تاثیرگذار صورت پذیرد. این مهم با ایده‌ها و سبک‌های ابداعی جدید امکان پذیر است.

وی افزود: نباید سلامت جسمانی دانش‌آموزان به خطر بیفتد اما تربیت دینی، سلامت روانی و اخلاقی دانش‌آموزان نیز برای ما مهم است و باید به آن به نحو مطلوب توجه شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امسال سال مشارکت و همکاری است و باید با همدلی و تعامل با خانواده‌ها، فرآیند تعلیم و تربیت تداوم یابد. باید برای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌ها اهمیت گذشته را قائل شویم و چه بسا بیشتر تلاش کنیم. در همین خصوص یکی از بخش‌هایی که لازم است به آن ویژه توجه شود دارالقرآن‌ها هستند که یک مرکز تفکر و اندیشه ورزشی محسوب شده و باید فعالیت‌های ارزشمند خود را ادامه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان افزود: توانمندسازی معلمان و مربیان از جمله اولویت‌های این ایام است و لازم است محتواهای تولید شده با رویکرد قرآن و عترت مدیریت شود تا به نحو شایسته به دست دانش‌آموزان و اولیا برسد و همه از آن بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار