بازگشت علی کریمی به فوتبال اروپا قطعی شد

تهران (پانا) - قرارداد رسمی علی کریمی با تیم مطرح ترکیه‌ای به زودی امضا خواهد شد و این بازیکن یکبار دیگر به فوتبال اروپا بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت علی کریمی به فوتبال اروپا قطعی شد

هر چند در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، هواداران استقلال با حضور علی کریمی در قطر امیدار شده بودند که این هافبک ملی‌پوش به همکاری‌اش با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد و به زودی برگه رسمی تمدید قرارداد خود را امضا خواهد کرد، اما کریمی پس از اینکه استقلال مقابل پاختاکور شکست خورد و از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت، با تیم به تهران برنگشت تا شایعه‌ها درباره آینده‌‎اش تقویت شود.

طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر سفر علی کریمی به ترکیه برای مذاکره با تیمی در این کشور شنیده شده بود و امروز با خبری کوتاه که یک سایت معتبر ترکیه‌ای منتشر کرد، به نظر می‌رسد بازگشت او به فوتبال اروپا جدی‌تر از قبل شده است و حتی شاید باید این انتقال را قطعی دانست.

سایت ترکیه‌ای fotomac در خبری که ساعتی پیش منتشر کرد مدعی شد که باشگاه ترابوزان اسپور با علی کریمی به توافق نهایی رسیده است و این بازیکن که در سابقه بازی در دینامو زاگرب را هم دارد، به زودی قرارداد رسمی خود را با نایب قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه امضا خواهد کرد.

این تیم ترکیه‌ای در فصل جاری سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال را هم در لیست خود دارد و با این انتقال سومین ایرانی تاریخ با آنها قرارداد خواهد بست. پیش از این وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس هم برای ترابوزان اسپور بازی کرده بود اما تنها یک فصل در فوتبال اروپا دوام آورد و به پرسپولیس برگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار