کسب مقام قهرمانی و سومی دانش‌آموزان تهرانی در مسابقات کشوری شطرنج

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران از کسب عنوان مقام قهرمانی و سومی مسابقات کشوری دانش آموزان پسر و دختر شهر تهران در رشته شطرنج خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی و سومی دانش‌آموزان تهرانی در مسابقات کشوری شطرنج

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش تهران، تیم های شطرنج پسران و دختران متوسطه اول شهر تهران به مقام قهرمانی کشور دست یافتند و همچنین تیم متوسطه دوم دختران توانست به مقام سومی نائل شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ مسابقات شطرنج کشوری که به میزبانی استان البرز از تاریخ اول تا سوم مهرماه سال جاری برگزار شد با قهرمانی تیم شطرنج پسران آموزشگاه متوسطه اول امام رضا منطقه 5 با مربیگری و سرپرستی آقایان رضایی و افشار و تیم شطرنج دختران متوسطه اول کانون گلاب منطقه 6 شهر تهران با مربیگری و سرپرستی خانم ها عطار و عزیز پور پایان یافت.

همچنین تیم شطرنج دختران متوسطه دوم کانون امام رضا منطقه 8 با مربیگری و سرپرستی خانم ها محبت خو و غلامی به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافتند.

این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی شرکت کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار