مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس و مراکز مشکلات ویژه یادگیری:

نگاه مجموعه آموزش و پرورش به دانش آموزان با نیاز های ویژه، مکرمانه و حمایتی است

زنجان(پانا) - جلسه هم اندیشی مدیران مدارس و مراکز مشکلات ویژه یادگیری با حضور مدیر کل پشتیبانی و توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش استثنایی کشور، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و معاون پیشگیری و تشخیص سازمان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاه مجموعه آموزش و پرورش به دانش آموزان با نیاز های ویژه، مکرمانه و حمایتی است

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان وزارتی، اظهار کرد: در شرایط عادی همواره ارزش کار همکاران حوزه استثنایی بیشتر از سایر حوزه ها است و امروز در این شرایط بحرانی، به دلیل حساسیتی که وجود دارد بر ارزش کار و زحمات این همکاران افزوده شده که نهایت تشکر را دارم.
وی با بیان این که اهمیت حوزه استثنایی بر همگان عیان و مشخص است، افزود: دانش آموزان استثنایی با وجود داشتن برخی مشکلات، مستعد هستند و نگاه مجموعه آموزش و پرورش به آنان نگاهی مکرمانه و حمایتی است و این دانش آموزان به مساعدت های ویژه نیاز دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در حوزه مدیریتی استان برنامه سه ساله راهبردی تدوین شده و سعی می‌کنیم با افق روشن و برنامه علمی تمامی موضوعات را پیش ببریم.

وی با اشاره بِه حضور معاون وزیر و رئیس سازمان استثنایی کشور در زنجان اظهار امیدواری کرد: با پیگیری هایی که در ادامه انجام خواهد شد، بتوانیم تا حد زیادی مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.
رفیعی در پایان گفت: خیر کار شما همکاران حوزه استثنایی زیاد است و حتما خداوند عنایت ویژه ای به شما دارد و آرزوی توفیق برای تمامی شما عزیزان دارم.
فاطمه باغبانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان آمار کل دانش آموزان استثنایی استان را دو هزار و ٥١٥ نفر بیان کرد که در ٤٨ مدرسه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
وی در ادامه به ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در اداره استثنایی استان پرداخت و از مسئولین وزارتی خواست تا همواره یاری گر برنامه های استان باشند.
شایان ذکر است در این جلسه چند تن از همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان به نمایندگی از سایر همکاران، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار