اهدای۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی خراسان شمالی

بجنورد(پانا ) - آیین مشق احسان ( پویش اهدای نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار خراسان شمالی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل کمیته امداد ،معاون استاندار ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی خراسان شمالی

به گزارش پانا ، مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳ هزار دانش‌آموز تحت حمایت و نیازمند در استان شناسایی‌شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار بسته بین این دانش آموزان توزیع‌شده و به برکت همکاری خیران و نیکوکاران و همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی دانش آموزان نیازمند امسال از بسته‌های لوازم‌التحریر بهره‌مند می‌شوند.

وی ارزش هر بسته توزیع‌شده را ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها توسط مراکز نیکوکاری و خیران داخل و خارج استان اهداشده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه با وجود کرونا نوع نیازها و تقاضاهای دانش‌آموزان محروم ما تغییر کرده است، اظهار کرد: امروز نیاز دانش‌آموزان محروم ما وسایل الکترونیکی برای آموزش‌های مجازی است که بخشی از آن توسط خیران در کمیته امداد در حال تأمین است.

وی گفت: هم‌اکنون حدود دو هزار دانش‌آموز نیازمند در استان نیاز به دستگاه هوشمند دارند.

الهی راد با یادآوری اینکه در خراسان شمالی تعداد ۷۳۸ خانوار با سه دانش‌آموز به بالا و یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزی کنکوری تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: تهیه تبلت رایگان دانش‌آموزی برای این دو گروه در اولویت است که برای خرید هر یک دستگاه تبلت حدود ۲,۵ میلیون تومان نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار