سید مومن: تولید محتوای مناسب برای ماندگاری فرهنگ ایثار مهم است

تهران (پانا)- فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 درگفتگو با پانا از برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس منطقه یک سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: تولید محتوای مناسب برای ماندگاری فرهنگ ایثار مهم است
فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 ضمن گرامی داشت چهلمین سال هفته دفاع مقدس و با تأکید بر ضرورت پاسداشت حماسه با شکوه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک تهران(شمیرانات) برنامه های متعددی با بهره گیری از بستر شبکه شاد اجرا شد. نمایشگاه مجازی دفاع مقدس با شعار محوری "ما قوی هستیم" به همراه کلیپ بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. این برنامه جهت استفاده مدارس در شبکه های مجازی و شبکه شاد در اختیار مدارس منطقه قرار گرفت.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 با بیان اهمیت وافر تولید محتوای مناسب برای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: تهیه پادکست "راه شهدا" با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و قرار دادن آن در شبکه شاد جهت استفاده مدارس در فضای مجازی یکی دیگر از فعالیت های آموزش و پرورش منطقه یک تهران (شمیرانات) در بزرگداشت ایام دفاع مقدس بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
سید مومن در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت کتابخوانی و اشاعه فرهنگ کتاب خوانی آموزش و پرورش منطقه یک تهران(شمیرانات) در ایام الله دفاع مقدس هر روز به معرفی یک کتاب با موضوع "دفاع مقدس و نوجوانان" پرداخته است. این مجموعه در شبکه شاد و کانال های مجازی مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
لازم به ذکر است برگزاری آئین نمادین زنگ مقاومت و ایثار، همزمان در تمام مدارس منطقه و تجلیل از مقام ارزشمند ایثار، مقاومت و فداکاری ایثارگران، رزمندگان و خانواده معزز شهدای گرانقدر با برنامه‌های فرهنگی متنوع در هفته دفاع مقدس اجرا شد و در چهارمین روز از هفته ی گرامی داشت دفاع مقدس، سید مومن همراه با شخصیت های شهرستان شمیرانات با حضور در مزار شهدا در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا شرکت کرد و یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشت.

همچنین آئین اختتامیه هفته دفاع مقدس در امام زاده صالح(ع) با حضور سید مومن ومسئولین وشخصیت های شمیرانات وآموزش وپرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار