رئیس کل دادگستری استان زنجان:

کوتاه کردن فرایند رسیدگی و استفاده از دادرسی الکترونیکی باید صورت گیرد

زنجان (پانا) - حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت یکی از دلایل تشکیل جلسه شورای قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، تبریک بابت انتصاب ریاست جدید این سازمان، تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و بررسی مسائل و مشکلات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و حل آن‌ها می‌باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کوتاه کردن فرایند رسیدگی و استفاده از دادرسی الکترونیکی باید صورت گیرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی افزود: در اجرای مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضاییه به استان زنجان الحمدالله استان زنجان جز استان‌های برتر در اجرای مصوبات سفر بوده است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: ما برخی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه را 100 درصد اجرایی کرده‌ایم و برخی از مصوبات مانند پروژه‌های عمرانی را حدوداً 60 درصد اجرا کرده‌ایم که لازم است از پشتیبانی و حمایت‌های مرکز تقدیر و تشکر نمایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی نیارکی ضمن اشاره به وضعیت آشفته‌بازار و گرانی‌های موجود در کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بایستی به وضعیت بازار نظارت لازم را داشته باشد. این گرانی‌ها به‌هیچ‌وجه زیبنده نظام نیست. انتظار و توقعمان از مسئولان امر این است که مشکلات مردم را حل کنند. اداره تعزیرات حکومتی اجازه ندهد تا برخی از فرصت‌طلبان در سایه تحریم‌ها و گرانی دلار استفاده کنند و مردم را بیش‌ازپیش به مضیقه و سختی بیندازند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: الحمدالله در بحث رسیدگی به پرونده‌های معوق توفیقات خوبی کسب کرده‌ایم ولی باید تلاش کنیم تا پرونده‌های معوق را به حداقل برسانیم که در این راستا لازم است از کلیه همکاران تقدیر و تشکر نمایم.

در این جلسه مدیران و روسای سازمان‌های تابعه نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار