معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:

فعالیت رسانه ای دانش آموزان در خبرگزاری پانا یکی از بهترین راه های اجتماعی شدن آنهاست

بافق (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در بازدید از دفتر پانا بافق، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت رسانه ای دانش آموزان، آن را یکی از بهترین راه های اجتماعی شدن عنوان کرد

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت رسانه ای دانش آموزان در خبرگزاری پانا یکی از بهترین راه های اجتماعی شدن آنهاست

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در بازدید از دفتر خبرگزاری پانا در بافق، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت رسانه ای دانش آموزان منطقه و همچنین تغییرات محسوس دفتر خبرگزاری کانون دانش آموزی بافق، آن را یکی از بهترین نقش های اجتماعی و از برترین راه های اجتماعی شدن عنوان کرد.

ملانوری در حاشیه این بازدید افزود: بی شک فعالیت در حوزه رسانه یکی از میان‌بر ترین راه های اجتماعی شدن و پذیرش نقش اجتماعی دانش آموزان است. وی ضمن تقدیر از مدیریت و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق و حمایت های سرپرست خبرگزاری پانا در بافق، یادآور شد: از هر کس در مسیر آموزش و پرورش و احقاق سند تحول بنیادین گام بر می دارد ، صمیمانه تقدیر نموده و امیدوارم این فعالیت های شاخص همچنان در بافق ادامه دار و مستمر باشد.

لازم به ذکر است این مقام مسئول از آغاز بکار پایگاه خبری پانا بافق به نشانی اینترنتی panabafq.ir استقبال نمود و در مسیر احقاق فعالیت های اجتماعی سازمان دانش آموزی و همچنین دفتر پانا بافق قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار