کمک 8 میلیارد تومانی خیران به دانش آموزان نیازمند

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران در دیدار با امام جمعه و بخشدار لواسانات از کمک 8 میلیاردی خیران به دانش آموزان نیازمند در قالب شور عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک 8 میلیارد تومانی خیران به دانش آموزان نیازمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی در پانزدهمین سفر خود به شهرستانهای استان تهران، که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود به همراه رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه با متقاضیان در کمیته امدادرودبارقصران و لواسانات دیدار و گفت و گو کرد.

بنابراین گزارش مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

پرپنچی در ادامه سفر خود به لواسانات با حجت الاسلام لواسانی ،امام جمعه و حمید دانش آموز ،بخشدار لواسانات به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این دیدارها با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد، ظرفیت شناسی و توانمدسازی مددجویان تحت حمایت ،گفت: کمیته امداد به جای رفع مقطعی نیازهای مددجویان به ظرفیت‌شناسی و توانمندسازی آنها بر اساس استعدادهایشان پرداخته که این امر در دراز مدت باعث خودکفایی جامعه هدف تحت حمایت خواهد شد.

وی بر استفاده از ظرفیت های شهر لواسانات تأکید کرد و افزود: چنین جلساتی با هدف به خدمت رسانی بهتر برای خودکفایی و خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت برگزار می شود و امیدوارم از ظرفیت های این شهر برای گره گشایی از مشکلات و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد،استفاده کنیم.

پرپنچی در ادامه به سبد کالا و بسته های تحصیلی توزیع شده میان خانواده های تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد، اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار سبد کالا در قالب طرح احسان حسینی و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

پرپنچی ادامه داد: از ابتدای برگزاری شور عاطفه ها نیز بیش از هشت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان تحت حمایت و اقشار نیازمند کمک شده است.

ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با تلاش های کمیته امداد و مشارکت مسئولان و خیران ارائه خدمات برای تعداد بیشتری از خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار