یحیی گل محمدی: پرسپولیس هیچ وقت از برد خسته نمی‌شود

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از روحیه بالای بازیکنانش برای پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یحیی گل محمدی: پرسپولیس هیچ وقت از برد خسته نمی‌شود

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا فرا رسیدن سالگرد درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت و سپس درباره این بازی توضیح داد: بازی خیلی حساسی را در پیش داریم. با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم راحت از این مرحله بگذریم. بازی خیلی سختی مقابل السد که یکی از بهترین تیم های این دوره مسابقات است، داشتیم و انرژی زیادی را صرف صعود کردیم و الان انگیزه‌مان چندین برابر شده است. شاید خسته باشیم اما از لحاظ روحی روانی آماده هستیم.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که یک روز بیشتر استراحت کرده و از لحاظ بدنی آماده است. از نظر فنی هم فوتبال خوب و ماشینی را ارائه می‌دهند. مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و انگیزه بیشتری هم نسبت به بازی‌های قبل باید داشته باشیم تا پیروز مسابقه شویم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا از این مرحله هم عبور کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط روحی بازیکنانش گفت: فوتبال بالا و پایین زیادی دارد، در یک بازی ممکن است گل بزنیم و گل بخوریم. ما در لیگ خودمان 10 نفره هم شدیم و با اختلاف دو گل هم عقب افتادیم اما در نهایت توانستیم بازی را با 3 گل ببریم. بچه‌های ما از نظر ذهنی در وضعیت خوبی هستند و می‌توانند هر نتیجه‌ای را برگردانند. بازیکنان ما قبلا ثابت کرده‌اند و باید از نظر ذهنی آماده هر اتفاقی را داشته باشند و در جهت جبران آن واکنش‌های خوبی نشان دهند و بتوانند نتیجه را برگردانند.

وی در پایان گفت: این مسائل فوتبالی بخشی از فوتبال است اما مسئله روحی - روانی و انگیزه ای هم بخش مهم‌تری هستند که خوشبختانه ما آن را زیاد داریم. نتایج گذشته نمی‌تواند تضمینی باشد که آینده رقم بخورد و این که بازی قبلی را برده‌اند، نمی‌تواند برد بازی فردا را تضمین کند. ما توانستیم بایکدیگر همدل باشیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم و هیچ وقت از برد خسته نمی‌شویم چون هر بازی بازی‌های متفاوتی دارند. دعای 40 میلیون هوادار و انرژی مثبت آن ها پشت ماست و انشالله که بتوانیم شادشان کنیم و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار