مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 24 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

زنجان (پانا) - کمک‌های مردمی در رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با شعار" همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" که از 22 شهریور ماه در کمیته امداد استان زنجان آغاز شده به 24میلیارد و 609 میلیون ریال رسیده و این کمک‌ها تا 11 مهرماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بیش از 24 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

هدایت صفری در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با اشاره به آغاز مراسم شور عاطفه‌ها از 22 شهریورماه گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان از ابتدای شروع طرح 24 میلیارد و 609میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در شرایط کنونی افزود: باید فرصتی فراهم بیاوریم تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن وسایل آموزش غیرحضوری از ادامه تحصیل بازنماند.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست استان 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: برنامه‌ریزی‌شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان تحت حمایت به وسایل آموزش غیرحضوری از قبیل تبلت و گوشی این کمک‌ها افزایش یابد.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌صورت فیزیکی،محدود برگزار شد افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق درگاه‌های غیرحضوری و شماره گیری کدمهربانی#024*1*8877* ویا شماره کارت مجازی 6037997950030420صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جهت تهیه لوازم‌التحریر و سایر ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند مشارکت کرده و یا به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه و هدایای خود را تقدیم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار