تماشای نوستالژی های طهران قدیم در تالار قشقایی

تهران (پانا) - «یاماها» عنوان تازه ترین اثر نمایشی تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر است که از روز دوشنبه چهاردهم مهر ماه به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج اجرای خود را آغاز می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تماشای نوستالژی های طهران قدیم در تالار قشقایی

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «یاماها» به نویسندگی و کارگردانی کهبدتاراج از روز دوشنبه چهاردهم مهرماه در تالارقشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

کهبد تاراج درباره ویژگی های این اثر نمایشی گفت: نمایش «یاماها» دربرگیرنده ویژگی های متفاوتی است که ترجیح می دهم تا روز اجرا درباره آن توضیحی ندهم. اما آنچه می توانم اشاره کنم اینکه، اثر در قالب مونولوگ طراحی و نوشته شده که طی سه دوره زمانی بخشی از زندگی سه شخصیت را به صورت جداگانه روایت می کند. شخصیت هایی که در عین حال با یکدیگر آشنایی دارند.

وی افزود: ما در این نمایش با ادبیات طهران قدیم مواجه می شویم که برای تماشاگر مملو از نوستالژی های تلخ و شیرینی است که فکر می کنم با تفاوت هایی که در کارگردانی و ایده اجرایی ارائه دادیم می تواند برای یک مخاطب تئاتر دربرگیرنده ویژگی های جالب توجهی باشد.

نمایش «یاماها» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تارج از روز دوشنبه چهاردهم مهر تا جمعه نهم مهر با بازی پاوان افسر، لبخند بدیعی و مازیار سیدی ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

رضا بهرامی مدیرتولید، ماریا حاجیها طراح چهره پردازی، رضا خضرایی طراح نور، پگاه ترکی طراح لباس، شایان جعفرپور طراح پوستر، کهبد تاراج طراح صحنه، رضا جاویدی عکاس، امید علیزاده مواد تبلیغاتی، مینا ترکمن دستیار کارگردان، مریم نورالدینی دستیار تولید، امیر قالیچی روابط عمومی و تبلیغات دیگر عوامل اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است مرحله پیش فروش بلیت نمایش «یاماها» از روز سه شنبه هشتم مهر ماه در سامانه «تیوال» آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار