در گفت و گو پانا

روایت «شیوا ابراهیمی» از ابتلایش به کرونا

فشار کاری و بی‌احتیاطی باعث شد کرونا بگیرم

تهران (پانا) - بازیگر سریال «زمین گرم» می‌گوید چندی پیش به‌خاطر حجم سنگین کارها و بی احتیاطی کرونا گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
روایت «شیوا ابراهیمی» از ابتلایش به کرونا

شیوا ابراهیمی بچه شمیران است. او روز ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ به دنیا آمد. ابراهیمی در دانشگاه رشته تئاتر تحصیل کرده و از همان سال 73 با ورود به دانشگاه فعالیت خودش را با بازی در نمایش‌های دانشجویی شروع کرد اما اولین کار حرفه‌ای او در مقام بازیگر حضور در سریال کهنه سوار بود که اکبر خواجویی آن را در سال 75 ساخت.

شیوا ابراهیمی همچنین در سال 80 با حضور در فیلم مسافر اولین بازی سینمایی خودش را تجربه کرد. اگرچه ابراهیمی بازیگر توانایی بود اما کمتر او را می‌شناختند تا این‌که سال 92 سریال مدینه با بازی او از تلویزیون پخش شد. این سریال که سیروس مقدم آن را ساخته رمضان سال 93 از شبکه یک تلویزیون روی آنتن رفت و شیوا ابراهیمی در آن نقش پرستار را بازی می‌کرد.

ابراهیمی این روزها با سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله مهمان خانه‌های ما شده است. شیوا ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا درباره شیوه پیوستن خود به سریال «زمین گرم» گفت: «از قبل با آقای نعمت‌الله کار کرده بودم و روحیات و قلم او را به خوبی می‌شناسم، زمانی که به من پیشنهاد بازی در این سریال را داد بدون مکث پذیرفتم.»
وی ادامه داد: «در ظاهر نقش «آتنه» آدمی معمولی‌ به نظر می‌آمد اما فیلمنامه را که خواندم فهمیدم این نقش بسیار فراتر از یک مادر است و بسیار چالش‌برانگیز است. چند وجهی بودن این نقش برایم جذاب بود و از انتخاب آن خوشحالم.»
این بازیگر با اشاره به سختی‌های کار در زمان کرونا عنوان کرد: «مدتی پیش که به صورت همزمان در چند پروژه فعالیت می‌کردم کرونا گرفتم، اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که کرونا گرفته باشم اما این اتفاق افتاده بود زیرا هیچ علائمی نداشتم. از مردم می‌خواهم تا زمانی که واکسن ویروس کرونا می‌آید از خودشان و خانواده‌شان مراقبت کنند زیرا ممکن است اتفاقی برای شخص بیمار نیافتد اما به نزدیکانش آسیب بزند.»

به‌خاطر شرایط کرونا مجبور شدم چند پروژه را همزمان قبول کنم

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چطور شد به صورت همزمان بازی در چند نقش را پذیرفت گفت: «بسیار کم پیش می‌آید که به صورت همزمان چند نقش را بپذیرم اما به خاطر شرایط کرونایی مجبور شدم.»
وی ادامه داد: «حضور در چند پروژه به صورت همزمان بسیار سخت است زیرا حتی یک سریال هم به صورت کلی روح و روان بازیگر را درگیر می‌کند. قرار نبود همزمان شود ولی چون ضبط «بیگانه‌ای با من است» طول کشید و به مشکل کرونا برخوردیم یک مقدار کارها باهم تداخل پیدا کرد که به لطف دوستان برنامه ریز از لحاظ زمانی برای من مشکلی پیش نیامد اما از لحاظ حسی برای من سخت بود زیرا نقش‌هایم ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت داشتند و نقشم در «بیگانه‌ای با من است» خاکستری است.»

سریال‌ «برادرجان» و «زمین گرم» کاملا با هم متفاوتند

وی در پایان سخنانش درباره شباهت سریال «برادرجان» و «زمین گرم» خاطر نشان کر: «دلیل شباهت دوسریال به این دلیل است که نویسنده هر دو سریال یک نفر است، ضمن اینکه اینبار آقای نعمت‌الله مسئولیت کارگردانی را نیز برعهده دارد و «زمین گرم» اولین کار رسمی ایشان به عنوان کارگردان است. دو کار کاملا متفاوت هستند و تمام شخصیت‌ها باهم فرق می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار