قرار گرفتن 4 کتاب نویسنده سبزواری در لیست کتب مناسب برای آموزش و پرورش

سبزوار (پانا)- از سوی وزارت آموزش و پرورش چهار کتاب از بانوی نویسنده سبزواری در فهرست سال کتاب های مناسب برای دوره های آموزشی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قرار گرفتن 4 کتاب نویسنده سبزواری در لیست کتب مناسب برای آموزش و پرورش

بر اساس این خبر دبیرخانه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی که از سازمان های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش است، کتاب های 4 گانه هزار و یک شب (افسانه پریان، افسانه وحوش، بازی تاج و تخت و روایت عشق) به قلم الهه رامشینی را سومین فهرست سالانه خود از کتاب‌های مناسب جدید برای دوره‌های آموزشی متوسطه اول و دوم، فنی حرفه ای و کار و دانش جای داده است.

مجموعه کتاب های 4 گانه هزار و یک شب توسط نشر آبشن چاپ شده است که از انتشارات شناخته شده در حوزه آثار کودکان و نوجوانان محسوب می شود.

در فهرست کتاب های مناسب ارائه شده توسط آموزش و پرورش 353 عنوان کتاب در دسته های مختلفی نظیر داستان، شعر، تفکر و سبک زندگی، نثر ادبی و خاطره، نقد ادبی و آموزش ادبی، سواد رسانه ای، فیلمنامه و نمایشنامه نویسی و .... معرفی شده اند.

با وجود این ارزش بالای آثار چاپ شده توسط رامشینی که در فهرست های مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نیز قرار گرفته است، این کتاب ها مورد بی مهری شورای شهر سبزوار واقع شده اند و وعده شورا و شهرداری برای رونمایی و خرید 100 جلد از کتاب های نویسندگان سبزواری درباره این چهار کتاب تحقق نیافته است.

الهه رامشینی که کارشناس روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری است و عمده فعالیتش در سالهای اخیر در عرصه خبرهای دانشگاهی و بعضی گزارش های فرهنگی و اجتماعی در رسانه های محلی سبزوار بوده است، سابقه نویسندگی چند جلد کتاب را نیز در پرونده فعالیت های فرهنگی خود دارد.

وی نویسندگی، خبرنگاری، فعال فرهنگی و کارشناس و مدرس رسانه، خبر و روابط عمومی تحصیلات کارشناس ارشد علوم ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار